Рекомендована література



Рекомендована література


1.Підласий І.П., Підласий А.І. Педагогічні інновації Рідна школаю- 1998-№ 12

2. Мармаза О.І. Проектний підхід до управління навчальним закладом.- Х:.Вид.гр.» Основа»,2003.-80с.

3. Освітні технології: Навч.-метод.посіб.\ О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко-К.: А.С.К.,2002.-202с.

4. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок . Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод.посіб.\ за ред. О.І. Пометун.- К.:А. С. К.,2004.-192с.

4. Бэгьюли Ф. Управление проектом\Пер. В. Петрашек.- М.:Фаир-пресс, 2004ю-№3.

5. Тягло О.В. Критичне мислення.- Х.: Вид група « Основа», 2008- 189с.

6. Цимбал О.М. Учнівські поекти- ефективний засіб навчання громадянській освті//Права людини- громадянська освіта. Бюлетень Харьківської правозахисної групи-2006-№18(418).-С.4-6.

7. Образовательный Вебквест как метод и средство развития навыков информационной деятельности учащихся// О детстве.-Электрон.текст.дан.- Режим доступа : http://www.odesstve.ru/forteachers/primaryschool/educprocess/1885.html

8. Романцова Ю.В. Веб-квест как способ активации учебной деятельности учащихся http:///authurs/

9.The WebQuest Page. Reading and Training Materials. http://webquest. sdsu.edu/materials.htm

10. Алгоритм разработки веб-квеста www.rubistar/4teachers.org

11. Рогова Г.В. Методика обучения иностранным зыкам в средней школе\ Г.В.Рогова, Ф.М. Рабинович, Т.Е. Сахарова.- М.: Просвещение,1991.-287с.

12. Бігич О.Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: Могография.- К.:Вид.центр КНЛУ, 2004.- 278с.

13.Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.,Малигіна М.П. Навчаємося спілкування. –К.: Контекст,2002.-32с.

14. Книга вчителя іноземної мови: Довідково-методичне видання\ Упоряд. О.Я Коваленко, І.П.Кудіна.-Видю2-ге,доповн. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, .- 412 с.2006.

15. Вукіна Н.В.,Дементієвська Н.П., Сущенко І.М. Критичне мислення: як цього навчити: Науково-методичний посібник\ За наук.ред.О.І Пометун.- Харків, 2007.- 190 с.

16.Компетентісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики\ Під.заг.ред. О.В. Овчарук.- К.: К.І.С.,2004.-112с.

17. Ткачова Н.О. Ціннісні парадигми освіти\ Укл. Н.О. Ткачова.- Х.: Вид.гр. « Основа», 2005.- 128 с.

18. Марченко О.Г. Формування критичного мислення школярів.- Харків,2007.-160 с.

19. Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання.- Х. Видав. « Основа», 2003.-80 с.



20.Klippel Friederike. Keep Talking: Communicative fluency activities for language teaching/ Cambridge University Press, 2002.

Немає коментарів:

Дописати коментар